kräftskiva och utgång



som sagt Bloggtorka.
Sitter och väntar på att becca ska bli klar så ska vi ta bussen för att hämta våra cyklar i Luthagen för att sen cykla till Ebba på för-förfest? Ska träffa alla tjejerna där för att sedan ta oss till Hotell Linné på kräftskiva som sedan avslutas med utgång på Orange där det beryktade KYL ska äga rum. Ska bli grymt trevlig även om jag fortfarande är lite svag sen Birger i onsdags. Jag kommer aldrig bli frisk från min förskylning om jag fortsätter i det här mönstret. Men jaa, vad gör man inte om ens vänner anordnar kräftskiva? Klar man går.

Ska dessutom jobba hela helgen och sen fick jag precis veta från mitt andra jobb att vi börjar att nytt projekt nästa vecka. Ska bli skönt och dessutom är det nästan dubbla lönen, så jag klagar inte. Men måste jag springa till bussen som sagt. Vi ses säkert ikväll!

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback