wake me up when september ends

ny veckostart varé då, det här är första året jag inte hatar måndagar, vi har bland dom slappaste dagarna på just måndagar, och särskilt idag när vi slapp sista lektionen filosofi, alla bara skrek "YEES!" när christina sa "jag måste tyvärr säga att ni inte har någon filosofi lektion idag". denna dag skulle ju vara underbar om det inte varit för att jag skulle jobba, men tänkte inte deppa för det, åkte hem och vilade och tog de lungt, för att sedan ta mig till jobbet, jag måste ärligt säga fyfan vad bra jag va idag, inte för att man kan va särskilt skitbra på mitt jobb, men jag tyckte jag skötte allt bra, även fast jag va trött, motivationen och humöret lite ostadigt så gick jag in med målsättningen att inte låta det förstöra och se så bra det gick. hade tänkt att ta bussen hem när jag sluade 21.00, men så stod mamma där plötsligt och erbjöd mig sjuss hem hon hade hört att jag jobbat och hade vägarna förbi, underbart! neej det här känns inte speciellt intressant, men jaja, äntligen är måndag avklarad i alla fall, och imorgon börjar man 12.20!

ska åka förbi friskis innan jag börjar och träna lite, ska nog ringa mimmi och höra om hon ska haka. Hon och Robert har nästan bott hos mig i helgen, mysigt mysigt!

i dessa depptider (=hösten) så börjar man tänka på saker igen som man gått och försökt förträngt under sommaren "du var det bästa som fanns i mitt liv, nu är du det jag saknar mest i mitt liv!" jag har försökt gått runt med inställningen att "det som hände nog ändå var bäst så", och att det förmodligen var du som blev knäpp och jag själv egentligen bara gjorde allt rätt och sen var allt ditt fel, men det var inte så, ska inte ens försöka tänka så, för även om du kanske inte tror det, så förstår jag hur du känner, du ska veta att jag mår så grymt dåligt när jag ser hur du mår, ser vad du utsätts för, varenda liten dag, åh jag vill bara ta din hand och säga att allt ska bli bra, att dom är idioter! för dom är det, dom bryr sig inte om andras känslor och andra personer överhuvudtaget. Jag vill bara att du ska må bra, och visst gör du delvis det, du har en bra människa vid din sida som hjälper dig igenom mycket, det är jag glad över ska du veta! Åh jag vill bara att du ska veta att jag är på din sida, jag lider med dig jag är glad med dig, jag känner som du känner och framförallt jag har inte och skulle aldirg svika dig, allt blev bara så fel, det vet du med! jag bryr mig så mycket, du anar inte hur ofta du är i mina tankar, jag vill bara finnas där vid din sida, för trotts allt, så är du så himla när hjärtat, och jag kommer alltid bry mig om dig, alltid, oavsett alltid!

skönt att få det ur sig, om det bara va så lätt att få ur sig det till rätt person istället för en blogg bara! det kanske kommer, jaja nu ska jag nog ta mig ett bad!
godnatt!

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback