"varför är det bara jag som har sån otur?"


så säger väl alla om sig själva, men i mitt fall måste de verkligen stämma! idag är ett prakt exempel, när jag cyklar iväg till skolan regnar de inte, men efter 4min vräker de ner, när jag ska cykla ner och träffa andrea och har 2 min på mig, så är det punka på den andra cykeln upptäcker jag efter 1/3 av ditvägen, så jaa vad ska man göra? vända? neej jag kör bara på! de är när man låter sånna här små problem stoppa en som man faller, och det tänker jag inte låta hända mig, haha. så jag kämpade på, måste säga att cykla på en cykel med punka på bakhjulet är aningen läskigt, särskilt i en nerförsbacke då man helt enkelt för köra på "det får bära eller brista" och största sannolikheten är väl att det brister men vadå chansar man aldrig kan man inte vinna? så självklart tog jag mig ner till andrea som tålmodigt stod och vänta på mig. vi gick in och köpte precis vad jag behövde efter den här dagen, och gick bakom konsum(som är en klassiker för alla som bor i sunnersta och inte vill att ens föräldrar ska se ens hyss, ändå sen man var lite yngre). 

image94
(för jag är säker på att ifall du var i min närhet så skulle jag vara nöjd, inte bara nu utan alltid)

jani, så avd har jag gjort sen då? kollade nyss på idol, där jag oväntat såg TRE personer jag känner igen! först vare rebecca som var med i typ 2sek och skrek "det är så himla mycket människor här!" och sen vare killen vi stalka inte en utan TVÅ gånger på skansen. och sen vare det mest chockerande, ROBIN i min klass stod och sjöng inför juryn, otippat? eh jaaa.. han gick dock inte vidare. nej nu väntar inspelade topmodel. ta hand om er ladies and tjänstemän!

kom igen bjud på en kommentar!
Postat av: Andrea

Jag tyckte väl att det var rebecca men det gick så himla snabbt!

2007-09-05 @ 16:04:15
Postat av: sofia

andrea; ja jag vet, men jag hann haja till att det var hon!

2007-09-20 @ 23:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback