personalmöte

kl. 8.00 på morgonen, man vill bara dö? nej men jag började cykla lite försent så kom väl en tiominuter försent, men så kan de gå när man inte för någon sömn, VEM ringde mig 20 i fem på natten? vem gör så liksom? nej det förstörde min sömn lite. har precis kommit hem nu, de är sånna här dagar/gånger man verkligen märker att stan sover. inte en kotte av sina grannar är ute, man möter max en fem bilar i hela sunnersta och ja de enda man ser är de som sitter trötta vid busshållsplatser och ska åka för att jobba. en och annan hurtbulle ser man ju också som är ute och springer en morgonrunda, annars ingen.

för här snackar jag 7- halv åtta på en lördagmorgon! nu ser jag mina smågrannar springer runt ute och leker på tomten, mina absoluta favoriter carl& philip. dom har nu bott brevid oss i flera år och man kan inte gå ute på tomten ut att man hör ett "HEEJ SOFIA, VETU VAD JAG GJORT IDAG??!!" och lillgamla är dom också, så smarta och allmänbildade för att vara sina 4&6 år, tror jag de kan vara. men de sorgliga av allt är att dom ska flytta, dom är den enda barnfamiljen jag faktiskt klarar av!

jaja känner att jag börjar bli lite negativ nu, men jag är så sjukt trött och borde inte sitta här, men sitter och funderar på om de är för tidigt att ringa folk nu eller inte? hm jaja ska gå och kolla lite på vänner nu.

kör försiktigt!

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback