lill-lördag


eller för de under 18-strecket kallat en helt vanlig vardagskväll. som jag tidigare skrev så tog jag tag i mig själv och åkte till skolan efter lunch, försökte verkligen vara engagerad på svenskan, där det pratades romantiken& upplysningen, kände att min energi redan föll där. Men varför ge upp? så vi gick vidare mot ÄNNU en UF-föreläsning, denna lite roligare än dagen innan som kändes mest värdelös, men sen skulle vi i alla fall ha vårt första "riktiga" möte med vårtat företag. NU är vi registrerade och det känns skönt att äntligen kunna sätta igång och få fart påré, Vi bestämde också vilka som skulle göra vad i företaget; jag blev markandsföringschef vilket också var det jag helst ville vara, så det känns positivt nu faktiskt, tror vi kan göra något bra av det här ändå. men så beror väl allt sånt där på hur mycket tid vi vill/orkar/kommer kunna/offra från andra lektioner osv. men äsch det ska bli lite kul att se det är att driva ett företag faktiskt, även om det inte är EXAKT samma sak som andra företag. men skillnaden är ju inte brutalt stor precis.

image99

efter vi bestämt lite och registrerat så åkte jag ner mot stan, fördrev lite tid med att kolla lite på mössor& lite kläder, men de 20min jag hade till övers gick fortare än väntat så köpte faktiskt ingenting förutom en sallad, risifrutti& brämhults juice och gick upp i parken brevid busshålltplatsen och läste nya VR och åt lite i SOLEN (observera solen). mysigt väder idag, men sen åkte jag i alla fall mot jobbet, allt gick smidigt idag, lite folk vilket var skönt eftersom jag fort. inte var på topp, sen åkte jag igenom stan hem och kollade på beck som familjen hade hyrt. Som familjen eriksson har väntat på att nya beck ska komma ut; och så hade dom redan kollat och jag fick kolla själv. Den var HEMSK, helt enkelt. sammanfattningsvis brutal& samtidigt sådär beck mysig på ngt sätt. JAJA nu räcker det, dags att sova lite, imorgon är de skolfoto och jag BÄVAR, sista året låt mig BLI BRA! fast jag vet ju redan, och orkar inte bry mig längre. det är bara ett skolfoto liksom. så THATS it!

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback