höst=depp?

kände att det har varit för mycket depp i min blogg, och kärlekstjaffs! lite posivit nurå på hösten tack!

var en sväng i skolan och räknade matte, vet inte var det är med mig&matte som helt plötsligt klickar, men det bara funkar just nu, kompis det går bra nu. Nejrå men det har nog varit svårt mellan Matematik& mig i för många år nu, kommer ihåg när jag gick i sjuan och jag var rätt hype på matte, känns som de börjar komma tillbaka nu. fyfan vad jag gillart när man verkligen fattar. Läär ju i och för sig bli nååågot sisådär MYCKET svårare senare, men ett senare problem. åkte snabbt hem sen och soov, det var så grymt skönt att det nästan borde göras varje dag, en snabb powernap, inte mer! för då blir man bara seeg. Tog mig väl i kragen och faktiskt gjorde något efter skolan idag, brukar oftast åka hem och typ kolla på tv och vila. men efter maten åkte jag ner och träffa Andrea, dom har flyttat in till stan nu, i en fräsh 1,5a vad jag förstår, centralt och bra, bara en gata från robert. Vi satt och sladdra om lite allt möjligt nere vid ån, och gick sen tillsammans bort mot deras nya lägenhet, jag gick till Robert och hälsade på, och hon till friskis för att köpa kort, äntligen någon att träna med! 

image96
fyifuck vad hon borde vunnit top model.

jaja, väl hemma hos robert, kollade vi lite på idol, och nu är jag hemma igen. Det jag dock vill konstatera med denna dag är att praktiskt taget ALLA jag stött på har varit trötta& irriterade och inte alls på humör idag förutom jag själv. faan vad hösten drar ner folk alltså, negativa, lättirriterade, arga, trötta, deppiga! Vet att det är lätt att hamna i träsket, men vafan RYCK upp er! jag vet att det inte är något JAG borde säga som är likadan, men "de blir vad man gör de till" och alla tycks vilja göra hösten till det värsta som finns, äh glad att jag åtminstonde höll humöret uppe HELA dagen, har faktiskt inte varit arg eller irriterad alls vad jag kan komma på. tänkte forsätta så också, mycket trevligare!

när jag kom hem så fick jag till och med ett ryck och gick ut för en powerwalk (mycket power), satt på ipoden och hamnade nere vid granebergsparken (dvs. typ 100m från mitt hus), min gamla hemmafotbollsplan(er). Fick världens nostalgi, och ville bara springa runt där och sparka boll igen. Särskilt när jag såg två småtjejer i sina SAIF-kläder som cyklade hem från sin träning idag. SAKNAR fotbollstiderna, saknar att springa med ett mål i sikte.
men ska inte deppa ihop för det, är iställt glad för den tid jag hade med fotbollen& SAIF.

börjar bli dags att ta mig i sängs nu, har faktiskt lyckats klara 12-regeln de flesta dagar dom senaste veckorna, kanske för att min nya säng lockar, ha aldrig sovit så bra. hm ett sex and the city-avsnitt för det bli också, eller kanske två, godnatt

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback