fotboll när den är som allra bäst


är egentigen inte fotboll som innehar NOLL mål, men en match som det är spänning i varenda liten minut, för även om vi hade övertaget i princip varenda sekund i de 90 minuterna så finns ändå chansen, så finns ändå risken att danskarna kickar in ett mål, av ren tur eller av ren skicklighet eller rent ut av dåligt försvarspel, en match där faktsikt "allt kan hända", de är en bra match, en match med riktig spänning. Just att Sverige inte hade så mycket att förlora gjorde de extra skönt, för de kändes tryggt men samtidigt så läskigt. för jämnt kan man väl inte kalla det ändå, vi hade så otroligt mycket mer chanser och som BORDE suttit och som faktiskt gör en lite småsur över att vi borde fått 3 istället för 1 poäng, även om de inte kanske gör så mycket för Sverige just precis nu, men ändå rätt ska vara rätt!

image95

samma gäller, den SOLKLARA handsen som inträffade av danska spelaren Agger, sånt gör mig faktiskt arg! även om de var en liten hands, men den här var så solklar, så medveten, kanske är mina gamla fotbollstider som gör att jag känner så starkt inför felaktiga domslut, nej om man ändå hade mellbergs ärlighet i sig och faktiskt erkänna att man gjort hands, men nej man förnekar fast hela tv-publiken kan se de helt återigen SOLKLART. Zlatan som spealde grym fotboll från börjar till slut borde få cred för sin målförsök, så jävla tråkigt bara att inget av dom gick in. Även Elmander som var matchens kämpe, garanterat! cred till dig!

Förstår dock inte varför inte Allbäck får komma in på slutet istället, men jaja! bra match och shit avd jag kommenterade den som att jag tror jag är någon kommentatorexpert! haha, jaja nu blire nästan garanterat EM för oss i alla fall, kul!


 


kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback