skumm överallt!

image134

härligaste badet på länge, HAHA nått så komisikt hände när jag badade, förra gången jag skulle bada hade jag i mer än halva badskumsflaskan för att de skulle bli mycket, de va knappt nått som hände, de blev lite skum, men inte alls i jämförelse med hur mycket jag hade haft i. Idag hade jag jättelite, (de enda som fanns kvar), och de hände inget den här gången heller, så jag gav upp! så sätter jag på bubblorna(ni vet som man gör på jacuzzis) så börjar de bubbla, och ju längre tid de går ju mer ser jag att skummet fluffas upp, och tillslut är de skumm i ändå upp till kanten och de bara växte så jag va tvungen att stänga av bubblorna, what up with that liksom? Det var tydligen så man fick fart på skummet, men så blev de ju HUR mycket mer som helst än jag hade tänkt, och jag ville ändå ha mycket. TÄNK DÅ, hur mycket jag har slösat bara för att jag inte visste att man skulle sätta på bubblet, den här gången behövdes de 1/10 av flaskan och de började skumma över, förra gången hade jag i 7/10 av flaskan och de hände INGENTING! hahaha satt där och skratta och inte visste vad jag skulle göra av allt skumm till slut.. JAJA ska sova nu, måste bara poäntera att Agnes är så galet snygg; hade glömt bort att hon ens fanns, var har hon hållt hus de senaste två åren? Hon är faktiskt den jag gillat absolut bäst i IDOL genom tiderna tror jag.

GossipGirl imorgon, äntligen!


kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback