skokärlek

image139
dessa skönheter från Sergio Rossi går loss på 3650kr

okeej, vad händer med mig? jag sitter hör som en zoombie, mår inte ens nära bra, har ingen energi, sitter och är nervös för något jag inte ens vet vad det är, har en konstig magkänsla och känner att allt är utom kontroll, jag vet inte hur morgondagen kommer se ut, SO what? har jag ett sånt kontrollbehov att jag inte kan ta det? Jag vet ju vad som egentligen får mig att bli såhär fuckad, så varför går jag runt och oroar mig? jag vet ju vad de beror på, så varför kan jag inte bara släppa allt? blir frustrerad, sitter och funderar på om det där A sa till mig bakom konsum faktiskt stämmer, att koncentrationen man annars hade bara fokuseras så sällan, kanske därför jag varit så utan fokus dom senaste dagarna. Har i alla fall suttit och kollat på helt underbara pumps, alla möjliga olika slags, det är något med kvinnor&skor? det finns någon konstig slags kärlek däremellan, ska börja köpa pumps igen, för nu är det inte allt för långt kvar tills jag också helt lagligt får slå klackarna i taket? imorgon är det i vilkel Annas tur, och jag hoppas att jag kommer kunna hinna förbi och fira henne ordentligt, även om det bara lutar åt att det blir en halvtimme-timme!

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback