lissen 18

jo jag kind of know att det var några dagar sen, och jag orkar inte ens skylla på nått! har inte orkat blogga bara helt enkelt. kan köra en snabbresumé, fredags firades lissen, som egentligen fyllde 18 på lördagen men fick firas på fredagen i alla fall. Jag som jobbade 17-21, fick göra iordning mig på jobbet, alla kollade lite konstigt på mig när jag stod i omklädningrummet och bytte om till klänning, pumps, och stod och plattade håret, fick även kommentaren "jag antar att du inte ska hem och mysa i tv-soffan?"

haha, stressade mig i alla fall till flogsta och hem till anna, där det redan var rätt mycket folk som var taggade på förfest, vissade hade även ätit middag, jag som inte hann dit förs 22.30 hade ju lite att ta igen, men de gjordes snabbt även om jag ändå tog de hyffsat lungt med tanke på att jag spytt tidigare på morgonen och varit hemma från skolan. Trevligt hemma hos Liss vare i vilket fall, de sprutades skumpa, hölls tal, dansades& firades, jättetrevligt! sen blev det taxi ner på stan, det skulle bli utgång för alla utom mig som skulle åka hem, men de blev ändrade planer rätt snabbt, och jag gick för att träffa andrea ett tag; sällskapade med henne ett tag, sen gick jag för att se hur de gick för de andra tjejerna som kvällen hade tagit (lite?) hårt på. Det slutade i vilket fall som helst med att det var JAG som åkte hem sist och hamnade på sista nattbussen hem. hyffsat otippat!

image147

    image146 

lördagen var vi ju barnvakt åt underbara killkusinerna pontus& jocke, sov över där (också i sunnersta), söndagen anlände två föräldrar hem& vi bjöd robert&mimmi på middag lite spontant sådär. Måndagen kände jag att jag mådde nog som jag förtjänade efter helgens bravader, fredags natten& barnvakt åt sjuka barn, så jag blev hemma även måndag! tisdag (igår) pallrade jag mig till skolan, för lite ekonomi& naturprov, som antagligen gick rätt åt h..! Och sen åkte jag och jobbade, fick öven utbilda en tjej, känns inte som mitt jobb är så komplicerat att jag kan ha gjort något fel, men you never know.

Dagen då, joo idag har vi kommit en bra bit på vägen med vårat företag, vi har förmodligen fått tag i en grossist som vi ska köpa in tyg från hela tiden, vi ska få prover hem om några dagar, och det känns jättepossitivt! Vi har även kommit en bra bit på affärsplanen, så ja allt rullar på bra just nu med företaget, och imorgon har vi företagsmöte hemma hos Malin också, så som Dessie sa "de kommer klirra i kassan" haha, kanske mer önsketäkande men men!

helt seriöst, har NÅGON läst ändå hit så kontakta mig så ska ni fan få en belöning! Själv skulle jag aldrig ge mig på att läsa de här långa! och särskilt inte eftersom jag verkligen inte skrivit något roligt alls, men JÄJÄ,

keep up the good work folks'

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback