jag saknar medvind, när fan ska det vända?

image128
jag ville också bara åka bort& inte behöva tänka på alls hetts& stress


är helt galen just nu, allt bara går som i motvind just nu! jag gick inte upp i tid imorse så hann inte tvätta håret, så såg ut som skit idag i skolan, alla sa att va hade sena matten idag, så jag& nickan satt och skrev vårat marknadföringsarbete medans vi tydligen hade lektion, så vi fick 40min frånvaro när vi ändå VA i skolan, så ovärt! Sen hade jag tänkt att åka hem& duscha och sen ta mig ner mot stan och fixa ett flertal grejer; köpa present, outfit till morgondagen, träna på friskis, åka till jobbet och reda ut de där med morgonadagens pass. Men jag fick ingenting gjort, började bara må mer&mer dåligt, fick ont i huvet, magen, känner mig grymt stressad& inget flyter på som det skam, jag som hade allt under kontroll för bara några dagar sen! gaaaaaaah.. har ringt runt och försökt få någon att ta mitt pass, men alla är tydligen borta i paris, spanien, stockholm osv.. jag vill också BORT! skulle vara hur skönt som helst.. Jaja ska göra de bästa av situationen, NYA gossip Girl avsnittet har lagts upp, så ska kolla på de nu, och sen ringa och höra lite med jobbet, kan ju inte säga att jag tror att dom kommer låta mig slippa, så de är väl mer eller mindre kört med annas middag imorgon, om jag inte vill komma dit vid 22.30 när dom ska åka iväg en timme senare? äsch vi får se, GG vare nurå, äntligen!


kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback