ingen orkar med en gråtunge i längden

image140
jag kollade lite på heroes idag (tänkte så du vet, om du nu läser de här andrea)

kanske inte ens korta stunder, så skärpning! varför sitter jag här och försöker deppa ihop för? Nej tänker inte låta det hända! även om morgondagen kan bli kaotisk, hettsig, lång, jobbig& ja allmänt negativ så KAN den också bli bra, särskilt eftersom den avslutas hos lissen! vill hinna med en runda på friskis men de är omöjligt under morgondagens schema;
8.55- 16.30 skola
17.00-21.00 jobb
sen så fort som möjligt till anna

ska försöka åka ner på stan på håltimmen& kirra prellen& något nytt fint att ha på mig, kan ju pigga upp lite!

kom igen bjud på en kommentar!
Postat av: Andrea

Ja jag läser. Vad tyckte du då? att det är bäst? :P jag har redan kollat hela säsong ett nu. Kunde inte hålla mig. Ja jag är en nörd.

2007-10-05 @ 10:01:23
Postat av: sofia

jag tycker de va rätt grymt, kollade idag med lite grann i pauserna på greys! Såg bara Hayden, ingen skymt av Milo! äsch du är ingen nörd, jag är en SÅ mycket värre serie-nörd än du! SATC, vänner, greys, topmodel USA, 7th heaven, One tree hill, OC, alltså jag kan rabbla hur länge som helst egentligen, och DE är nördigt! ;)

2007-10-10 @ 23:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback