ge för i sate inte upp!

image131

ibland blir man så trött på allt som ska komma ivägen när man ska göra ngt. Prakt exempel idag, då jag skulle åka och träna på friskis efter skolan, så åker jag ner på stan för att slippa vänta på bussen, och sen byter ocht ar bussen tillbaka till ultuna(jag vet onödigt, men mindre kallt) Sen när jag väl kommer till F&S så är det nått fel på mitt autogiro, så jag är tvungen att stå och reda ut de med personalen där ett bra tag och sen är jag tvungen att åka ner på stan igen för att hämta ut pengar, och för att sedan åka tillbaka tilll ultuna igen och betala in kontant istället, och SEN kunde jag träna. Sånt irriterar mig, när man ska göra ngt på ett effektivt sätt och sen ska allt bli så komplicerat istället. Men huvudsaken är att inte ge upp bara för att de blir lite jobbigt, utan fortsätta "kämpa" så kommer man oftast dit man vill. Skönt iallafall att träna ruset av sig, var där i 1h och 20min, och körde mest spring&cykelmaskinerna, så nu känner jag mig lagom slut& fräsch i kroppen, underbart. Efter jag hade tränat hade jag precis missat 20 hemmåt så jag måste ta bussen till stan (IGEN) och sen ta bussen hem. SÅ helt enkelt fick jag åka buss SEX GÅNGER idag fast jag egentligen bara hade behövt 2 om inte kortet&bussarna skulle strula. Jaja min dag blev tillslut som jag ville. Nu ska jag gå& göra min svenskaläxa (jo du hörde rätt!)

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback