full rulle

image130

nyss hemkommen från jobbet, det känns som jag är borta hela tiden, antingen så går jag i skolan eller så jobbar jag, nästan jämt. Det är sällan jag är ledig en hel helg, och i veckorna brukar de åtminstonde bli först skola och sen jobb efter det. Nu är jag i alla fall ledig hela veckan, om jag lyckas byta bort mitt fredags-pass vilket jag måste, eftersom jag ska på 18års middag/fest hos anna! äntligen dags för lissen att bli 18, sen äre ju nästan bara jag kvar. Pappa visade mig precis en film på lidingöloppets hemsida hur han sprang hela vägen, han va jätteexalterad och sa hela tiden "och här sprang vi, och här så jag er! och här... och häär.." haha nej men klart man är stolt om man sprungit världens största terränglopp för bara två dagar sen. Nej imorgon äre sovmorron och nu ska jag gå och kolla på SATC!


kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback