Cyrain

kan nästan inte beskriva hur jävla slutkörd jag känner mig efter denna dag. 8.30 - 16.30. Särskilt eftersom vi har organisation&ledarskap den här lektionen, obeskrivligt långtråkigt, outhärdligt och med en lärare som inte ens kan prata så man förstår. Sen på UF, så försökte vi komma igång och få tag i en grossist, lättare sagt än gjort, vi satt och ringde runt till hela stockholm kände de som, tillslut hittade vi en rätt intressant grossist i Sundyberg, så det lutar väl åt att vi får åka till Sumpan och kolla! Skulle va så skönt att få det klart så vi kan komma igång på riktigt. Vi satt därför kvar en timme efter vi slutat, var tog min energi vägen? Längtar tills imorgon då dom förhoppningsvis lagt upp de nya avsnittet av gossipgirl på youtube, haha det känns så B, men what you gonna do?

image132

Det enda jag har på hjärnan är Företaget hela tiden, känner en sån press, och man blir verkligen trött av att hela tiden försöka hitta på lösningar. Nej nu tar jag en paus från det där. Kunde verkligen inte sova i natt (kanske har att göra med att jag är så trött idag? no shit sherlock!) så jag kollade på sista avsnittet av sex and the city, det är verkligen bäst när Mr.Big ska springa upp och spöa Alek, och när Big säger "there is nothing you can do to stop me" och så fäller Carrie krokben för honom.. och så börjar båda tokskratta! haha då kan jag verkligen inte hålla mig för skratt, underbart! Och när Carrie ska flytta börjar jag alltid gråta när dom ska träffas på caféet för "sista" gången. Sen älskar jag slutet när dom spelar "Sometimes I feel like throuing my hands up in the air"!!

image133

väntar på att Pappa ska komma hem med nya veckorevyn till mig också, VARDAGSLYX! ska faktiskt ta mig ett bad idag också, jag har blivit addicted for life.


kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback