Carrie Bradshaw

ingen veckorevyn blev det, ICA hade inte fått in den än, FAN jag borde köpt den när jag såg att den fanns på stan tidigare idag, men jaja sitter och väntar på att badet ska bli klart, gjorde precis ett sex and the city-test "which sex and the city character Are you?" som tidsfördriv; blev inte helt oväntat Carrie! Min absoluta favoritkaraktär, hon lever mitt drömliv på alla sätt, journalist(alltid varit ett av mina drömjobb, särskilt att skriva en krönika i en tidning). Hon lyckas alltid ha en sån cool och unik stil, och har alltid helt underbara skor(!), hon lever mitt i New York (vilket jag alltid har tänkt att jag ska prova på), jaa jag skulle kunna forsätta länge, och hon är bara en påhittat karaktär egentligen, men ändå så kul att följa, och längtar helt galet efter SATC - the movie. Ska gå och bada nu, vattnet är klart!

image69

"You are Carrie. You know what you want out of a relationship and you're not afraid to keep moving until you get it. Wit and charm are your biggest turn-ons, and you like guys who appreciate you for your mind as much as your body. You have fun playing the dating game, but secretly you just can't wait to find the guy who sweeps you off your feet and carries you into the sunset."

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback