ASOS, min favorit!

image135image136   image137
                                                                                                            Kuvertväskor från forever21

nu ska jag beställa den här toppen från ASOS, har velat göra de i flera månader men inte kommit till skott. Men så fort pappa kommer hem så ska jag beställa! Asos är förövrigt min absoluta favorit klädsajt, har varit inne på deras sida i princip varje dag i tre år nu! men ännu inte köpt något, har varit så nära, men jag är en chicken är det gäller sånt där, vet ju bara hur fel de brukar bli från h&m katalogen, antingen för stort eller för litet, inte alls som man tänkt sig eller så passar man inte i det i verkligheten. Men Asos har verkligen ALLT, jämt! älskar deras "going out dresses"& "going out tops" bäst! jag gillar faktiskt festkläder mer än vardagskläder! dte vet nog de flesta som känner mig, Ska ta och rycka upp mig och ta mig ner mot stan snart, måste kirra min prelle till Anna också som fyller 18 år på lördag men firas imorgon! hoppas jag klurar mig ur jobbpasset bara!
SPANA in ASOS.com, dom har SÅ mycket fint!

image138
vill ha allihopa! TYP NU!

kom igen bjud på en kommentar!
Postat av: Andrea

wiiie! jag får shoppa från forever 21 om en månad :)

2007-10-05 @ 10:02:42
Postat av: sofia

andrea; ååh jag längtar också till löning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback