stress på schemat

image219

måste bara börja med att säga att matchen va grymt! absolut värd kväll igår, men ska kommentera de mer sen, plus lägga in lite smått värda bilder, men som sagt senare!

idag var jag ledig, eller ja nästan hela min klass. Har i vilket fall inte vart en lugn dag, hettshetts stod på schemat idag! tyget skulle komma idag, men vi visste inte när, vi visste inte om de skulle fucka sig igen, men tillslut stack dessie till sunnersta och kollade om de hade kommit och det hade det! Men så skulle de hämtas ut innan 19.00 vid kungshörnet, jag fick springa ut till cykeln och åka till dessie och hennes mamma sjussade oss så vi kunde hämta det. Sen dess har jag suttit med 70meter tyg och lallat och klippt. Har insett en sak också; att var tidsoptimist är inte en BRA sak, och absolut inte i sånna här lägen.

Har lust att spy på hela allt, men har i alla fall åstakommit 2 helt klara regnskydd MED påsar och har 4 till på G. Det går långsamt, men jag SKA kirra det här, så äre bara! måste stanna hemma från SACO-mässan imorgon, hade velat gå. Hört ryktesväg att de ska vara värt och givande. Men jag har inte tid, klockan är nu kvart i 2 på natten och det är dags för mig att lägga ner med att leka sömmerska för ikväll. Dags för lite vänner& sova. Känner redan nu att morgondagen kommer bli en riktigt jävla DÅLIG dag! over and out


kom igen bjud på en kommentar!
Postat av: Andrea

Jag tyckte inte att det var värt och givande så du missar nog inte så mycket.Möjligtvis några kataloger.

2007-11-23 @ 12:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback