nothing else matters


älskar verkligen den låten, med metallica. Synd bara att Sam aka. bajsmannen skulle gå och totalförstöra den förra veckan i idol. Det är oftast så; att man inte gillar covers alltså.
För helt ärligt, hur många covers tycker vi faktiskt om på en skala? Inte fan är det många! Okej, visst en sommarkväll på något hak med lite alkohol i kroppen då kan man inte säga att man bryr sig (eller märker så stor skillnad)? Men det är just det när en person som inte ens är i närheten av så bra som orginalet går och försöker sig på en av ens favoritlåtar eller favoritband/sångare som det kan bli lite fel, eller inte lite utan BRUTALT fel!


lyssna och njut

markus förra året; som kammade hem hela skiten, han var rätt grym på sitt sätt. Men så var han tvungen att gå och röra Coldplays låtar! Visst kan ju inte säga att han var direkt dålig på imitationen MEN INGEN kan göra coldplay som så bra som coldplay liksom. Då blir det bara som sagt, fel!

har jobbat two days i rad nu och det ska bli så skönt att abra var ledig ikväll, har ju blivit ivägkörd hemifrån också eftersom mina föräldrar ska ha fest! OKEJ? ombytta roller där eller vadå? trodde de brukade vara barnen som körde iväg föräldrarna för att de ska ha fest, men här hemma har tydligen något gått snett. Min rara mormor erbjöd mig& Malin att sova där eftersom vi  spenderat mycket mindre tid med varandra på senaste, så vem är jag att tacka nej liksom? ska alldeles strax sätta mig på cykeln& åka och hyra nån tokbra film och sen rulla till grannys!

hoppas alla har en grym kväll (för jag vet ju att de är runt 14 stycken som läser varje dag, VILKA är ni? visste inte ens att fler än typ 3 ens visste min adress, har ju inte direkt skyltat med bloggen så, bjud på en kommentar förfan ;)

later folks!

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback