lugnet efter stormen typ

jag har nog aldrig varit så hyperstressad som jag var imorse, hade inte skrivit helt klart mitt tal i morse, och jag hade 3 timmar på mig att skriva klart öva in allt så jag skulle kunna det utantill, duscha& byta om och åka till skolan!
Trodde de skulle bli kaos men nu är det klart och det gick inte helt åt helvete! de går inte att beskriva hur jävla skönt de är att det är ÖVER! hade bara svenska så åkte hem direkt efter. Har suttit och kollat på vänner och njutit över att pressen är över. Ringde våran tygleverantör också, han hade fortfarande inte skickat, blir galen! Men han lovade att kirra det där så vi får hoppas!

Imorgon är vi lediga& och på fredag är man antingen ledig eller åker på SACO-mässan, jag har inte bestämt mig än, vill åka dit, men det beror på om jag måste fixa med företaget då eller inte.

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback