jag är officiellt störd



image221

klockan är 02.55 och jag är klarvaken! Kan inte sova för att jag bara ligger och tänker på hur jävla galet festsugen jag är! Förstår inte hur jag har klarat mig så här länge, det är störd och jag är nästan lite rädd för min mentala hälsa. Men mindre än two weeks to go! Känns egentligen ännu mer stört det, har gått så fort. Har precis gjort en hårinpackning i mitt hår och själv försökt tunna ut mitt hår med en skitbra sax. Kan inte säga hur resultatet blev än för de är fortarande blött. Imorgon ska jag ta tag i mig själv, så sunkig som jag varit den senaste tiden och då menar jag typ MÅNADER det borde vara olagligt. nejfyfan jag ska ta tag i mitt hår, mitt friskistränande(!), min garderob(!), mina skor(!!!!), min planering och sen skare köpas världens finaste klänningar på ASOS.

kan inte beskriva min längtan efter att lägga alla mina pengar på utgångskläder; snygga klänningar, pumpspumpspums!, kuvertväskor och ja hela kittet bara! äh nu är klockan 03.00 på min dator så nu måste jag göra ett nytt försök till sömn!

kom igen bjud på en kommentar!
Postat av: Andrea

Ska du ha födelsedagsutgång/fest? Har du bestämt dig? :)

2007-11-25 @ 22:12:00
Postat av: sofia

Andrea; lutar åt middag med förkrök& sen utgång! och jag räknar med dig pal!

Postat av: Sofia

ps! blir förmodligen FREDAGs utgång!

2007-11-26 @ 01:41:49
URL: http://sofiaas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback