"här är en ko, den kan man ta bakifrån!"

image225

kom hem för en halvtimme sen! har bara haft en lektion; matte! fick tillbaka proven och JA jag klarade det! kan ju inte säga med stor marginal men jag är så sjukt nöjd. Sen skrev vi klart vårt naturarbete och åkte ner på stan, åt lunch med sofia& nicole och sen gick vi till invigningen av New Yorker som present fick man en mössa, har fortfarade inte kollat påren. Det var så sinnes stort där inne men hittade iallafall en lång grå tröja som jag köpte! Sen gick vi och kolla runt på Gina& Hm också.

Sen skulle vi möta upp Sabbe för att gå till CVL och vara med i en undersökning om kärnfamiljen, där fick vi fika& presentkort på h&m som tack! Slutade runt fem så gick till bussen och åkte hem. Hann vara hemma ungefär en kvart sen övertygade mamma mig att följa med på modevisning& auktion där alla pengar gick till röda korset. Hon glömde däremot att nämna den lilla detaljen att det ENDAST var pensionärer där och att de som såldes var gardiner, tomtar, grytlappar etc. VILKEN blåsning jag åkte på, så jag tröstade mig med att köpa 7 lotter, varav EN vit, gissa om jag går och vinner då? En hink med glögg, chocklad, frukt& godis, otippat!
En sak kan man konstatera; pensionärer älskar makt och ger sig aldrig!
(och vissa kan ha humor och är jävligt rappa i käften med citat som "här är en ko, den kan man ta bakifrån!"


kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback