green eyes

image222

hiphop i all ära, kan ibland vara det mest stimulernde powerkicken nånsin. Jag springer runt med mina hörlurar och är alldeles hype! Bra dag också, har hunnit med lite av min checklista igår. Tagit hand om mitt hår, hårinpackning, kirrat min utväxt med blondSPRAY istället för det äckliga frätande blekslingmedlet, har köpt ögonbrynsfärg och provat, blev inget större skillnad, måste fixafixa mina ögonbryn som ser ut som HEJ kom och hjälp mig typ. Har också köpt ett bra fransk manikyr-set och ett kitt med mallar (jo jag är i särklass en av de skakigaste på handen) har köpt ett bodybutter med hallon/björnbär (stod inte på min inköpslista men kunde inte motstå!)

JUSTJA har provat mina gröna linser jag köpte av Rebecka på marknaden igår. Jag har aldrig använt linser i hela mitt liv så jag fick ha två personer till hjälp för att bända upp mina ögon och få in dom, haha var nog bland de obehagligaste! Men de va coolt, älskar gröna ögon men jag vet inte riktigt om jag passade i dom så bra. Har kämpat för att få ur dom nu också. Vill prova blåa& bruna också. over and out


kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback