ett avslutat kapitel

först hade jag lust att skrika, bli arg och börja gråta. Det blev ett hugg i hjärtat. Men sen insåg jag och förstod vilken lättnad. NU kan jag gå vidare! det här var precis vad jag behövde, ett avslut! Nu är det slut på riktigt, även om de kanske varit de jättelänge så är det inte det i mina ögon förs ´just precis nu. jag borde vara ledsen, men just nu känner jag mig mest lättad och lycklig. Jag insåg precis att de jag läntar efter och saknar är nu något jag inte vill ha längre alls. Jag insåg just att jag inte är värdelös, jag har känt så men jag insåg att din åsikt inte är något jag bryr mig om längre. Jag bryr mig om dig, men inte längre vad du tycker om mig, så skönt att äntligen säga JAG BRYR MIG INTE!


kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback