VISSA DISSAR, MEN DESSA PISSAR VI PÅ, UTAN ATT SVARA, BARA GENOM FRAMGÅNG

ASHLEY OLSEN, så grym stil! mary-kate är väl inte helt fel heller..
image34
eftersom jag borde legat och sovit för flera timmar sen, och att jag har nationellaprov halv nio imorgon bitti så får det här bli ett riktigt kort inlägg. Hade sovmorgon till 12.45 idag, skrev lite shakespeare, sen hade jag lite rättskunskap, mitt ämne rakt igenom det där. två timmar långa lektionerna, och jag blir knappt uttråkad, nej jag tycker det dära är intressant faktiskt, en av de FÅ ämnen jag faktiskt tycker är intressanta nuförtiden. Åkte ner på stan och köpte nya solglasögon, jag gillarom skarpt! sen tog jag buss14 till jobbet, en ovanligt lugn dag idag, fanns knappt något att göra i de fyra timmar jag skulle spendera i serveringen.

image35
imorgon är det jag som går till guldfynd och köper en budget-variant av KJL's jordgubbshalsband, såå fint!

Gick mest och höll ögonen på en ensam man i kostym och portfölj, det kom många, men VEM var det? det är frågan haha..  sen hämtade kära faaarii mig. Sen dess har jag suttit och nätspanat. På en nedrans massa kläder, bloggar& smycken. Imorgon är det jag som tar steget och beställer, visst det KAN bli fel, men det kan också bli alldeles perfekt! man MÅSTE chansa ibland.. nej godnatt nu kära fuckfaces, NU ska jag sova!

ps. KOLLA IN TOPSHOP dom har en nedrans massa fint just nu DS.

jag gör min grej - mer eller mindre bra
sofia

kom igen bjud på en kommentar!
Postat av: Andrea

Coolt, jag brukar också kolla bilder på ashley olsen och adriana lima. de är snygga.

2007-05-21 @ 20:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback