SLUTET ÄR TUNGT FÖR DEN SOM STUPADE UNG

I HOPE YOU HAD THE TIME OF YOUR LIFE!

stress, stress och åter lite stress, HEY det är vår vecka jag pratar om. helvetes veckan, hade opposition idag med robin om david&fredriks arbete om Polen, jag insisterar att man inte säger "Polskar", visst man kanske kan säga de grammatiskt sätt, men det låter ju jaa.. inte bra! men det gick rätt bra i vilket fall, vi var väl förberedda eftersom jag och robinjo satt typ hela natten dagen innan och gick igenom allt punkt för punkt, tills han helt plötsligt lämnade mig och gav mig hans lillebror i stället? så jag fick ta tag i det hela själv, men det där kirrade jag galant!
        
image30      image31
men komigen låt mig blir mrs.kutcher, shyyrraråå?

       jag och min kära medarbetare har ju haft våra duster under det här arbetet (vi var dom enda som inte fick välja medarbetare själva), men dock slutade resultatet, inte bra men faktiskt HELT okej, vilket jag inte trodde där i all hast och stress sista lektionen, när det inte utgavs snälla ord till varandra vill jag lova! men vi skyller på situationen helt enkelt, nu var det bara hem idag och börja plugga matte eftersom det är nationella imorgon, men efter vår otroliga friidrottsprestation under gympan, så var man lite slut och somnade direkt när man kom hem, eller ja efter man kollat på en beck--film med malin. sen vaknade man upp lagom till kl. 9, vilket inte var bra, eftersom de ger mig en ytterligare natt med plugg! efter den här veckan alltså, jag står för att jag ska fira med ett HALLELUJAH och lite champange, haha alltså matten kommer gå åt, ja skoogen? helvete? pick yourself, inte åt ett bra ställe i vilket fall! men jag ska försöka, ska träna upp mina matte-skills nu, för imorgon gäller det!

fyra timmar nationella, sen ingen lunch, direkt uppsatts om shakespeare, sen direkt företagsekonomiprovsplugg med alexandra, eftersom vi har FE prov på fredag! vill lärarana att vi ska få magsår eller? tydligen!

har haft så deppiga inlägg här på senaste, och jag har insett att vafan har jag blivit för en människa? som går runt och deppar för ingenting, neej skärpning! jag ska vara nöjd, man kan inte alltid ha allt liksom, och som en viss klok person sa, vissa har ingenting, och här klagar man för så ynka små saker! och som sagt, jag är egentligen så stark, bara att jag låtit min svaga sida tagit över för mycket, de är som jag har velat ta fram de själv för att jag inte orkar ta tag i allt samtidigt bara! neej "slutet är tungt för den som stupade ung", så skärpning!

den här helgen ska bli den bästa på länge, inte för att jag har några speciella planer, har bara bestämt det! seru jag kan va possitiv ibland :)

keep up the good work babes
för jag gör min grej - mer eller mindre bra
sofia

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback