OCH HEY, VA ÄR KLOCKAN OCH VA ÄR JAG NÅNSTANS? DE BLEV KARATEFYLLA


ja de blev det sannerligen, ännu ett sista april har överlevts.. "de blir aldrig som man tänkt sig" har nog aldrigs stämt så bra som igår. det blev lite mys på stan i det (som varje valborg) kassa vädret med fia, sabbe, gisse& ebba. efter detta bar det iväg mot fia på sill-lunch, (minns inte ens sist jag va på sill-lunch, va väl vid barnsben någongång) med cykel, sjussning för vissa så cykla iaf jag anna ebba och fia hem till henne.. käkade en snabbis för att sedan dra mig mot mitt älskade verkligen älskade jobb som jag älskar för att just jag fick jobba denna dag, men jaja klart man ställer upp!

image18
hade ingen egen kamera, så snodde den här bilden!

fick sitta fast på buss 14 i 40 minuter för att de va trafikstopp, jättekul verkligen. kom lite försent till jobbet där jadu absolut nästan inga åt.. no offense men VEM FAN äter på max i boländerna på sista april? vem vem? och framförallt varför? kan någon ge mig en anledning till varför man sitter utanför stan på ett hamburgerhak (åter igen no offense) på den dagen man borde vara och grilla med sina vänner och ha mysigt och supa. NEJ jag förstår verklignen inte.
 
Vi stänge iaf som tur va åtta, första gången jag fick jobba till stängning. jag& fyra till hurtiga människor jobbade i tills åtta. sen iaf bar det iväg mot oplanerade grejer.. tog bussen till fålhagen där jag skulle börja dricka för att catcha up alla gryyymt packade människor. INTE lyckat eftersom jag inte hade ätit på heeela långa dagen alls. så blev hetts-drickning.. full på fem minuter typ.. och sen hämta anton oss för att åka ut till björklinge, då ringer fia och har blivit utslängd från lotus, så jag&anna får gå och hämta henne gråtandes på donken. haha stackars spårade midget alltså! bilfärden bestod av en gråtande tjej som skrek..och antons raggarmusik. väl framme i björklinge, började alkoholen ge mig negativa vibbar, och jag låg ute i buskarna, i en säng och i BADKARET hela resterande kvällen och jaa ni fattar... detta kommer jag knappt ihåg själv men så vare tydligen, kommer heller inte ihåg hemfärden men tydligen så stod vi helt plötsligt utanför mitt hus, och jag sprang in till min säng! de va min oootroligt lyckade sista april.

haha nejrå, men idag var inte att leka med. älskar min pappa för att han alltid blir så bakis! då slapp jag känna mig ensam. blev glass på stan och hyrfilm idag, mer än så kunde jag inte äta... nej DET VAR MIN valborg det.. bättre lycka nästa gång? 

sammanfattning.. det blev karatefylla..

så vad passar inte bättre än en bit ur just karatefylla:

"Vem e de, vem är hon o vem fan är du?
Är det någon mer än jag som bara fuckar ur?
Vad fan fattar ingenting, vad har ni gjort med mej?
Ja bara vila någon timme, vad är du för tjej?
Och hey, va är klockan o va är jag nån stans?
Vem är Sockan, vad är det för namn?
Ska jag upp, nej det skulle ja inte
Lika bra att sitta kvar, för jag var
Nog inte kapabel att va den där hurtiga killen
Jag har stora problem med alla kroppens sinnen
O mitt kassa minne byzan skärp dig nu
Du är förebild tänk rfsu
O du förresten de här är förfesten
Hur hade du tänkt att du sen skulle kunna klara resten?
Ja är finne, dricker spriten med sked
Säger killen som har tretton öl men däcka på tre

Det där var ingenting
Dom sa här ta en till
Dom gav mej nya öl nya glas
Nya shots tills jag vingla bort"


jag gör min grej - mer eller mindre bra
sofia

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback