NU SKA JAG ÄNDRA PÅ MIG, PÅ TISDAG SKA JAG FLYTTA UT UR MIG SJÄLV

vet inte om man ska säga att den här dagen var allmänt ovärd eller bara allmänt slapp, skön och chill? ovanligt att jag försov mig till spanskalektionen, fick verkligen ryck på mig själv i morse, men MIN JÄVLA MOBILKLOCKA ringer inte, ska aldrig mer ställa den, nej nu blir de minst tre väckarklockor imorgon bitti, jag SKA upp i tid.

sen vare matte, gick mest igenom snabbt och lektionen gick snabbt för en gångsskull, har väl min älskade ipod SOM JAG ÄNTLIGEN hade laddat att tacka för det. finns inget bättre och effektivare sätt att räkna matte på än att lyssna på musik samtidigt. man blir nästan taggad och då är det STORT haha. nej men sen då, gick och luncha med sabbe, dom andra två skulle plugga i skolan på lunchen. kollade efter alex också, men ingen alexandra sågs till :/ så efter lunchen, var de en och en halv timmes håltimme&häng i A-korridoren, heelt skönt men värdelöst, för att sedan några elever skulle ha teater-föredrag för oss, skönt, kul, slappt, men DEN HÄR dagen, helt onödig.

image20
grattis min isprinsessa, du är så jävla underbar och nu även myndig <3

men det positiva, bara två dagar tills helg.. och eftersom alla geografi, politik och internationell ekonomi lektioner nu mera går bort, så är vårt schema SJUKT mycket skönare.

har bestämt mig för en rejäl uppryckning inför sommaren nu, slutklämmen, alla slutprov, och mitt humör, all ork, nej de är MYCKET som behöver ta tags i, så "nu ska jag ändra på mig...." som danne-man sjunger så fint i lejonhjärta. kan ju bara säga att jag älskar dom där killarna, daniel& oskar, såg nyss en intervju med dom, haha finns inga skönare människor, nej jag bara rådiggar (hatar att använda ordet "digga" men finner inga bättre ord) deras stil, deras musik och ja hela dom!

och nu är klockan 00.17 och det är den 3 MAJ, och ALEXANDRA SVEDSTRÖM fyller 18 JÄVLA ÅR IDAG!

dagens låt: snook - lejonhjärta

NU SKA JAG SE PÅ SEX AND THE CITY så som jag längtat all day long, godnatt babes, imorgon är alex's day och jag ska försöka göra den lite mer speciell än en vanlig skoldag, FÖRSÖKA duger?

jag gör min grej - mer eller mindre bra
sofia


kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback