MEN OM DU BLUNDAR MOT ALLT KOMMER ALLT BLUNDA TILLBAKS


så sant som det är sagt, bryr man sig inte om andra så bryr sig inte folk tillbaka heller. jag tycker vi ska börja bry oss mer om varandra, haha det låter klyshigt jag vet, men seriöst, varför snacka skit, inte "orka" angagera oss i varandra, varför inte ställa upp, för dom man tycker om? ibland blir vi för själviska, yes så är det.
snook till kungsträdgården på lördag, kanske vi ska dra oss dit? jaa jag tvekar inte en sekund!

image32  image33
Adriania Lima, inte bara snygg utan hennes klänning är to die for

nrj in the park dock, men jaja snook ska dit, de är huvudsaken! liten förkonserten inför peace&love kanske? lite uppvärmning, för det kommer bli grymt! joo minst sagt, med alla härliga artister.
för nu kan jag äntligen börja fokusera på sommaren, H-VECKAN är över, vi satt i sju timmar på café storken i torsdag och pluggade företagsekonomi, det blev många pauser där, men vi jobbade på bra där, vi är ett utmärkt plugg-team alexandran&jag. får väl bara hoppas man får ett G där då. mycket stor chans att det inte går vägen, men man kan ju alltid hoppas.

den här helgen har varit lugn, har jobbat både lördag och idag, och i lördags fyllde min älskade pappa 49år! sista året under femtistrecket. i mina ögon blir du aldrig gammal pappa, du är och förblir den där ungafriska själen inuti en äldre människas kropp i framtiden! haha ååh vad jag älskarej!

appropå 12maj, så var det EUROVISION SONGCONTEST, vilket jag numera skulle vilja uttrycka som ÅRETS SKÄMT, åh det är så pinsamt att en lesbisk kampsång går och vinner, seriöst vadfan har hänt? inte ens värt att kolla längre. säger som min kära kollega "det hade varit bättre isåfall om ukraina vann, för då hade de åtminstonde varit lite komiskt och kul", men neej en jävla ful kille/tjej går och vinner skiten. tack vare att ALLA östländer röstade på varandra! vilken jävla pakt.. alla östländer låg i toppen. haha ja herrecheeesus jag som skämdes lite för att skicka ola salo med sin nakna brynja och glitter/paljett halsband till finland, men nu kan jag nästan säga att OLA var den enda jag INTE skämdes för. jaaniii från och med nu tänker jag nog bojkotta den här tävling, tills den blir någorlunda seriös igen!

ny vecka nudå, nya tag, bara tre dagar, som SKA klasas igenonom :) det blir en helt ny kämparglöd från min sida!
dom här sista nya fräsha tagen som ska tas innan sluttampen!
och imorgon börjar vi dessutom kvart i ett, så ska dra mig ner mot staden först och shoppa lite, jo får lön på tisdag, och fick en redigt bra lön för en gång skull den här månaden! det ska firas!

nej godnatt nu gott folk.
jag gör min grej - mer eller mindre bra
sofia

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback