MEN KÄNNER OSS FANEMEJ BÄST I VÄRLDEN, SÅ FUCK YOU!

jag är så sjukt glad just nu, haha, fick precis reda på att MATTE nationella är på torsdag och inte imorgon! vilken jävla lättnad, inte för att jag ens räknat ett enda tal idag, men för att jag precis åkte till skolan och hämta min mattebok, och skulle ha ångest hela kvällen för att jag inte räknat något, men HEY nu är jag glad som fan!

image25
så jävla grymt cool tjej. ashley olsen, man skulle ju inte banga på att va henne!

ska till och med göra lite företagsekonomi-uppgifter nu bara för det, haha eller nej nu ljög jag, men ska i alla fall läsa igenom david& fredrik's arbete om Polen. har faktiskt redan stryckit över lite av fel dom gjort med rosa. Förstår inte egentligen varför man ska sitta och kritisera andras arbeten som dom slitit ihop, och dessutom de här tråkiga arbetet, meen det ska väl visa hur bra man ÄR på att förstå och analysera ett arbete typ. jaja tycker ändå det känns taskigt, för man känner sig faktiskt dålig när någon säger dåliga saker om något man kämpat med. fast man måste väl lära sig, har lite svårt att få dålig kritik ibland, iaf när det inte känns dåligt för en själv.




ikväll är det PB som gäller, så sjuuukligt spännande, fuuck de är det inte alls, säsongsavslutning förra veckan, skit också, jag& nicole som sett fram emot det så mycket. JAJA, hinner väl med några extra mattetal då, HAHA! nej nu får jag sluta, "på tisdag ska jag flytta ut ur mig själv", gäller fortfarande. imorgon är det jag sofia emma johanna eriksson som är pluggisen längst fram i klassrummet med anteckningsblocket i högsta hugg, jaa FÖRSÖKA kan man i alla fall. 

vill ge lite cred till min älskade pappa klas, han är bäst, helt ärligt, en sån pappa borde alla ha. ställer upp i alla lägen, bryr sig, och är allmänt snäll och rolig, och så gullig nördig också, pappa då som har lite av en 50års kris, lyssnar på rix fm som en tok, dansar som en blandning av skoldisco i femman& dans på bryggan, tränar som en galning för att bli av med kaggen som faktiskt går väldigt framgångsrikt, ska göra en klassiker ytterligare än en gång, jo vansbrosiming, vasaloppet, lidingöloppet och vätternrundan! yeees min pappa på 49 år (fyller på lördag) ska göra det, och tvivlar inte en sekund på att han faktiskt KLARAR det, för pappa är sån, målinriktad och genomför allt han en gång startad, jo han har byggt vår pool, vårt uterum, vår carport, vår bod, vårt förådd, lagt alla platter, vart med och byggt hela vårt hus´en gång i tiden, renoverat badrummet HELT själv, bytt golv och jaa, renoverat hela huset i omgångar, jaa min pappa är våran egna lilla martin timell, fast ÄNNU bättre, och inte bara det han är en utomordentlig komisarie&utredare också, har jobbat ute med pistolen i handen förr, men sen övergick till utredare på våldsroteln, och sen familjevåld som han lämnade i fredags, och idag började på grovt våld. YES han kommer göra storverk där, det vill jag lova. och han hjälper mig med rättskunskapen, och HEY han är min pappa!
älskar dig i alla dagar och lite till..


ja sen är det inte så att jag hatar resten av min familj eller så men lite extra kärlek till pappa idag bara!

jävlar, de här som skulle bli ett kortinlägg, men jaja man kan ju inte lyckas med allt.
du vet väl att...
jag gör min grej - mer eller mindre bra
sofia

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback