JAG SAKNAR MEDVIND, NÄR FAN SA DET VÄNDA?

 
  image22    image24  image22 

trevlig middag hos alexandra igår, tjejerna i klassen  var där, nicole, sofia, sabbe&ida, och sen hannah, stina, millis, magda och jojjo, och så alex så klart! jättemysig middag på verandan, och solen sken för vår älskade 18åring! hon fick lite presenter av oss, lite av varje, bl.a. ett par sköna sugrörsglasögon, riktigt heta måste jag säga!
  nej men den tjejen är ju sötast till och med i ett par fula glasögon, hon gör allt fint!
blev grillad kyckling& klyftpotatis, och sen en jättefin jordgubbstårta, jag körde nästan helt nyktert, eftersom jag ändå skulle hem och jobba dagen efter, men delade en taxi med 6 av dom andra tjejerna ner mot staden.. dom skulle ut, och jag skulle ta el bus hemmåt.

 image23


somnade in till lite vänner, jag kan aldrig sova om jag inte kollar på vänner, sex and the city eller OC först, typ inställningssak jag vet, men heey så är det bara! inget jag lider av direkt såå.. har jobbat idag i alla fall, vääldigt lungt faktiskt, vissa arbetskollegor är ju inte lite sköna heller, och vissa skulle jag klara mig utan, tack!
nej, men matchade bussarna jättebra, så kom hem runt halv sex, sen bjöd min söta mormor anna på middag kl.6 så det bar av ditåt, och sen har jag&malin bara kollat på wallander (som vi sett tusen gånger).

nu är det snart sova, efter lite satc, eller kanske lite vänner. har ingen säng på mitt rum, neej den gick nämligen sönder på fyllan (OBS! inte min fylla). såå nu måste jag sova inne i gästrummet utan TV, KUL! haha nej men det blir en eller två avsnitt och sen lite gossipgirl-läsande, och sen SOVA! för imorgon är vi lediga och jag måste sitta med miljoner arbeten och inlämningar och PROV, fyifuck vad jag måste ta tag i saker. MITT RUM är iaf tipptopp nu, grundligt städat av mig igår, sjuukt bra sofia, cred till mig.

och cred till nicole sundberg, dina ord igår visserligen under alkoholens påverkan värmde enormt, tack!

men jag var glad idag, inga ledsna tårar, har tänkt lite påre, men tror kanske de börjar vända, men "man ska inte ropa hej före man kommit över bäcken" som man brukar säga, haha! neej nu är jag trött, godnatt nu babes.


"Kan inte gråta längre, har tagit slut på tårar.
Vänner för alltid, nu blir det till att klara sig själv"
Men utan dig brevid mig kommer livet sakna mening.
Jag saknar medvind, när fan ska det vända?
Ingenting blir bättre av att bara gräva ner sig,
kommer alltid bli varm i hela kroppen när jag
ser dig"

"Fuck allt jag sa, fuck allt som var bra.
Och skillnaden som går att se från igår till idag (yeah)
Det skrämmer mig jag kanske aldrig kände dig, jag känner ångest över att jag nånsin lärde känna dig.
Är du den här personen så förtjänar du fan ingenting, tusen chanser men de tjänade ingenting till"

känner bådeock samtidigt, men ska rycka upp mig, see you bitches!

jag gör min grej - mer eller mindre bra
sofia

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback