JAG ÄR EN SJUNDEDEL BRA, SEX TREDJEDELAR ÄNNU BÄTTRE

SARAH JESSICA PARKER, vilken tjej.
image39

en hel långhelg har passerat, och jag har faktiskt gjort lite nytta. eller ja nytta och nytta, men har gått på två rättegångar, en bedrägeri och en misshandel som faktiskt hade ägts rum på självaste lotus. Var iaf mycket givande och roligt att observera, har ju aldrig varit på en rättegång tidigare och var nu tvungen att göra de eller skriva en annan uppgift till rättskunskapen, hm jag borde nog som min far sa, bli jurist.
Fast då krävs de ju dom där betygen också, MVG rakt igenom i princip, och har väl aldrig varit så långt ifrån det som jag är just nu. sorgligt men sant. Blev faktiskt lite stolt över mig själv som tog tag i att göra lite skolarbete på självaste lill-lovet. Cred där. Sen begav jag mig på en shopping, åååh vad man kan bli lycklig av lite nya grejer, sjukt egentligen, men så jävla bra.
image41       image40
köpte bland annat dessa söta skor

sen blev det en ny armygrön jacka från h&m, ett gult linne från MQ, ett par vita tyg seglarskor och lite småkrams.
Sen har jag även jobbat lite grann, stressigt och mycket folk var det men soligt och skönt väder.
Sushi har även ätits, åh denna goda mat borde GES TILL ALLA.
"SUSHI FOR THE PEOPLE!!" definitivt.

NY vecka var det idag också, måndag, vaknade med en enorm tandvärk då jag har en tand som växer upp i gomen, om det nu är en tand, helvetesont gör det i vilket fall så skippade företagsekonomin och kom lagom till lunch där tjejerna väntade. Blev lite presentutdelning, inget speciellt men kände att dom förtjänade de efter mina deprisiva och suriga beetende på senaste, och dom har ändå ställt upp och varit BRA vänner.
hade bränt en skiva till alex, med en massa gamla hiphop godingar, blev ett läppglans till sabbe (passade ju bra till tjejen som ALLTID har sitt läppglans kärt), och ett halsband till fian.
Hade även planerat att ge nicole något men hon var sjukis :(
KOM tillbaka, vi saknaréj, även om de bara gått en dag så saknas den där nicole-spiriten!
jag är så glad att jag har er tjejer, särskilt på senaste tiden, ni är guldklippor som ALLTID ja då menar jag i ur och skur ställerupp på ett eller annat sätt. och alla tjejer SÅ olika, så vi kompleterar varandra på nått sätt.

skulle likna oss med sex and the city-tjejerna carrie, miranda, samantha och charlotte + en till då. SÅ olika men har så mycket att prata om och har kul tillsammans. Alla borde ha såna tjejer i klassen.

sköndag, förutom svenskan som var så tråkig med upplysningen, men iaf så fortsatte det med rättskunskap, då jag, mona, elin& kathya fick läsa på om jämnställdhetslagen, tacka gud att vi fick en sån lätt lag.
blev lite påläsning och sen blev de 20an hem. Mamma hade lagat jättegod middag, salladsförrätt och allt, tack mamma! och sen min pappa då, söta rara han sjussa mig för att lämna tillbaka the holiday som jag hyrde igår, underbart bra film, SE DEN! och jude law är världens HUNK, så värt!

neej, nu ska jag ta en prommis med malin och sen läsa lite VR och somna in till sex and the city kanske?

jag gör min grej - mer eller mindre bra
sofia

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback