ÄR DET SÅHÄR DET KÄNNS ATT VA LYCKLIG?

ibland behövs bara lite SEX AND THE CITY.
bara älskar den här bilden, på sarah jessica parker. synd bara att bildkvalitén är kass.

image21 image21 image21
SEX AND THE CITY
måste vara den bästa serien som skapats.
i sin kategori, för lets face it, vänner
är bäst när de gäller komediserie
OC
är bäst när det gäller kärleks/ungdomsserie
grey's anatomy
bäst när det gäller sjukhusserie
laguna beach,
när det gäller rika ungdomar-serie
och JA man får skapa egna kategorier, det jag menar med det här är att de nästan aldrig går att jämföra serier
med varandra, utan de är alla olika bra och dåliga på sina sätt.

men ikväll vinner SATC i alla kategorier, för det är precis vad jag behöver somna in till.
godnatt babes

och ni vet att, jag gör min grej -
mer eller mindre bra
sofia

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback