ÄLSKLING JAG ÄR HEMMA NU

SNOOK TILL PEACE AND LOVE!
kan inte känna MIG mer lycklig än just nu.. så som vi har längtat, så som vi har hoppats, så som vi önskat! och så kom det upp på P&L's hemsida, lyckan var oändlig och så kom beskedet "det har blivit en miss, vi kommer inte till peace&love, vi ska inte turnera alls". besviken och arg, så kommer beskedet

"Goda nyheter ladies and tjänstemän!
Efter en välförtjänt paus och stora påtryckningar från både publik och arrangörer insåg vi att vi inte kunde hålla oss borta som Jay-Z.
Därför gör vi en turné i sommar.

Hit the streets!
/ Snook"

image19

då kom hoppet tillbaka igen om att dom skulle dyka upp på peace&love iaf! och nu idag såg jag snook återigen med på peace&love's spellista.. dom spelar sista dagen, alltså den 30 juni och vilka ska inte stå längst fram då om inte jag och min trogna snook-vän alexandra. det kommer bli dunder, vi ska stå där med våra solbrända kroppar, snook-thirtar och shorts, äckliga festival-hår och självklart solglasögonen. Vi ska ha det fulaste tältet på hela jävla campingen och vi ska dricka öl, ja en jävla massa öl i solen, och rulla runt i den äckliga leran och samtidigt ska vi höra våra kungen utav sumpan& den bleka kenyanen, våra älsklingar daniel&oskar sjuunga kommerifrån, älskling jag är hemma nu, mognare än oss, generation fuck you och ja alla låtar vi skulle kunna DÖ för. allt de där som man alltid har drömt om, LÅT detta inte bli inställt nu, för om det blir av så är jag nog lyckligast på jorden just nu. ååååh ska gå och sätta på SNOOK i mitt rum nu, HEY PEOPLE.. 30 juni smällere!
och vi får även promoe& timbuktu&damn på köpet, stort PLUS! syyynd att inte HELA looptroop gör turné bara. MEN JAG ÄR SÅ NÖJD SÅ ÄNDÅ! godnatt

jag gör min grej - mer eller mindre bra
sofia


kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback