är det såhär det känns att va lycklig?


vet att det varit "long time no see" ett tag nu igen, men det har varit fullt upp dom senaste dagarna. mamma&pappa kom hem i för en vecka sedan, på onsdagkvällen, samma dag som jag spontant sådär köpte min peace&love biljett, åkte morgonen efter så hann mest bara säga "hej, hejdå!" till dom. träfffade fia& johanna på tåget, och jag hade packat för minst en vecka för mycket typ? vi kom upp till gagnef, åkte och kirrade vårat OTROLIGT goda prego-vin, och sen packade av alla grejer at liss-place. så jävla mysigt ställe alltså, där trivdes jag, fullt ut.

image62  image64

det var tre otroligt innehållsrika dagar, med chill på dagarna, förfest&middagar med hela stora gänget på tolv personer, och sen tåget in till  festivalen, torsdagen va okej, fredagen va kuul men lördagen var DET BÄSTA någonsin. främst för att det var pga. snook jag åkte upp, och dom var tusen gånger bättre än jag förväntat mig och jah hade förväntat mig MYCKET om man säger så. det är bara att konstatera att daniel adams-ray och oskar linnros ÄR kungar. som om det inte är nog efter en fullspäckad dag av snook, timbuktu, lars winnerbäck, sugarplum fairy& the ark så går jag förbi kihlen när vi ska gå hem inne på festivalområdet. jag får panik och beter mig som en fjortis med alkohol i blodet så tänker jag mig inte för och rycker upp kameran och tar kort på honom. men kom igen, vem gör så? ångestladdad hela natten, men vadå? jag tog iaf chansen och gick inte bara förbi, men BORDE ha frågat först. han är min absolut största idol, han är inte bara sjukt snygg utan han är så gryymt duktig, bra på sin sak, cool& gör verkligen sin grej, ingen mediahora där inte, jag bara avgudar oskar linnros.

daniel adams-ray är inte helt fel han heller, han är grym freestyle, men rapptekniken är inte alls på samma nivå som oskars. neeej oskar har en fan en gåva från ovan. oj vad jag låter religös där, men jaja! det var iaf en jävla festival, och snook gjorde den SÅ värd.

vet inte varför, men jag blir som en annan människa när dom stod där, inget slår snook LIVE, ladies and tjänstemän, haha älskar danne! och oskar såklart, nu ska jag sluta verka som en fjortis, men jag gillarom verkligen!

efter festivalen så har jag jobbat och sen efter de (i tisdags) var jag på allsång på skansen från 9.00-21-30 tyyp, påfrämstande och jag är fortfarande lite trött, men jag skulle vilja sammanfatta de här sista dagarna med MUSIK MUSIK, STÄMNING& ÅTER LITE MUSIK!

nej nu ska jag gå ut och "förstöra mitt liv med cigaretter" innan jag drar mig mot workwork, sen imorgon blir det förmodligen dalarna för hela slanten, hoppas pontus&rasmus följer med, var så jävla länge sen, synd att julia inte drar dit, men jaja jag ska skynda mig nu, överväger att stanna hemma ensam i helgen också, kan va rätt chill, efter den senaste hettsen, men samtidigt skönt att komma iväg lite!
   

jaja, ska kiiila nu, over and out partypeople
sofia emma johanna eriksson

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback