where did you go?


jag såg precis en bild på en vän, en vän jag inte sett på riktigt länge nu, FÖR länge. Jag fick världens jobbigaste magkänsla; jag saknar den här personen jättemycket. Ska jag vara ärlig har jag nog förträngt lite att dne här personen ens existerar för det har bara blivit så, men just precis nu för 3 minuter sen slog de mig; var fan tog du vägen?
De känns precis som du flyttat iväg till en annan stad. Jag saknar positiva, glada, roliga, så otroligt omtänksamma och unika vännen. För i mina ögon är du fortfarnande en VÄN; helt enkelt det finns ingen annan som är som du och just den personen som du är är det ingen som kan kompensera just nu. Nu lät de deppigt och de är de absolut inte, bara det att jag saknar dig


kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback