utgång på juldagen


hade sett framemot de här länge; men när dagen väl kom så kändes de mest som jag ville bara hemma och kolla på tomten är far till alla barnen. klockrenare film finns inte. Men tillslut tog jag mig samman och pratade med Sabbe. De blev tillslut förfest i Roberts lägenhet med Sabbe, Nicole, Malin, Lovisa& Ida. Sen tog vi taxi ner mot BJ. Efter lite trassel så var vi alla inne och hade trevligt, träffade mycket folk jag inte sett på länge. Speciellt en person, som jag saknat rätt mycket men de är inget jag ska prata om.

Nu ser jag fram emot Nyår i Sälen med Sabbe, Anna, Fia, Erik& Gustaf!
 
Hinner inte mer nu pappa ropar att  "Ett päron till farsa firar jul börjar NU!!"


kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback