sälen

image243       image244       image245

klockan 10.25 imorgon bitti går tåget mot Sälen. Ska möta Fia, Sabbe& Anna där 10.10, jag borde inte sitta här just nu utan jag borde packa klart och gå och sova men känns som om de inte kommer bli så mycket sömn i natt.
Den här dagen började bra, åkte ner på stan med min älskade pappa och köpte nu efter lång övervägan den gröna michellin fjällrävenjackan. Ja jag ser ut som en stor Björn, men det får jag stå ut med om jag ska vara varm, och dessutom älskar jag den gröna färgen. Efter det blev de ICA maxi med familjen, dom skulle köpa hummer, kräftor& oxfilé till nyårsmiddagen (jag är AVIS eftersom jag tokälskar kräftor!) men som sagt jag har ju valt att åka 6timmar tåg upp till Sälen för att tillbringa ett dygn där.

Nej de där lät pessimistiskt, de ska bli grymt! Efter lite kaos och mycket telefonsurr oss tjejer emellan så bestämde vi oss att småsaker ska inte stoppa oss från att åka så nu är jag mer taggad än någonsin. Synd bara att man inte hinner åka lite skidor, men de kommer de kommer! Middagen i Gustafs stuga inhandlas imorgon bitti; fläskfilé, potatis& bea blir de. Sen är Förpärlan fixad och klar, vi tar taxi mot Lindvallen och sen blir det förmodligen utgång där uppe.

IMORGON ÄR DET  FUCK OFF NU KÖR VI SOM GÄLLER!!


kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback