min 18årshelg

har inte skrivit ordentligt om min 18årsdag, vad jag minns skrev jag bara en rad typ. Så nu kommer ett långdraget inlägg, så jag varnar er sluta läs redan här!

jani, nu ska jag försöka komma ihåg för de va faktiskt 2 veckor eller mer? ska räkna oj hjälp de va 3 veckor och två dagar sen, tiden har runnit iväg helt galet. På min dag kom hela släkten och uppvaktade; fan nu kom jag på att jag visst skrivit om dagen i ära. Men jaja två dagar efter; fredagen så skulle de firas på riktigt (eller vad man nu ska säga?). Vi var 7 taggade tjejer som började med middag hos mig, med god middag som pappa lagat (tack pappa) och massa vin. Nu börjat minnet suddas men jag nånstans här anslöts sig även en åttonde. Vi förfestade och körde spårade tävlingar alá släkten liss och jag fick jättefina presenter av tjejerna; två cocktailsglas, två shottglas, marilyn monroe servetter, fia med hutt, en rosa shaker, rosa drinkpinnar, choklad och champange. Halv ett tog vi oss ner mot stan och de blev ändrade planer då vi gick till people istället för birger. Några mintushotts& P2 drinkar, en hel del dans så avrundades kvällen och jag kunde inte haft en bättre födelsedag, tack tjejer!

image238 image239

image240  image241

lördagen kände jag mig relativt pigg för att vara dagen efter så efter några "haka ikväll igen!"- sms så övervägde jag att gå ut igen. Åkte till Jonte där sabbe, nicole& fia befann sig och drack vin. Efter lite övertalning så började även jag dricka, (man fyller jag bara 18 en gång, ellerhur?) så vid tolvtiden så åkte jag sabbe& nicole ner till en kväll på people till. Den här kvällen gick kanske lite överstyr för min del då jag hamna i en taxi hem vid fyra och med att jag hade gjort av med 1000kr på en kväll, men de är redan förträngt och glömt!

galet rolig helg och tack en en gång tjejer! (bjuder på några fula bilder också!)



kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback