just another tuesday


image235

vet inte riktigt vad som hände imorse, jag bara sov vidare? utan dåligt samvete så bara låg jag kvar utan en tanke på att gå till skolan. De va inte förs på eftermiddagen som jag upptäckte att "fan sofia fall inte tillbaka i samma gamla mönster igen!". Fast de finns ingen risk, jag har faktiskt 1/4 av den frånvaro många i klassen har. Jag ligger till och med på mindre frånvaro än dom som är riktigt sattsiga. Jämför man med förra terminen så är de här en riktig comeback!

Jaja, skärpning nu imorgon är det UF-dag i skolan. Ska stå och sälja hela dagen, och inga lektioner!
Tänkte va realtivt pigg då, så ska bara ut en sväng nu& sen SATC& sova!


kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback