december

dååålig uppdatering jotack! de var första advent igår och vi hade vårt numera "traditionella" adventsfika, dvs. julskinka, smörgåsar, en miljon sorters kakor, kaffe, glögg& ja hela kittet plus 50pers i vårt hus.
Cheesus vad tiden har gått fort senaste veckorna. Redan december, dvs. min 18årsdag på onsdag, julafton& nyår inom en månads tid. Blev inte mindre hyperstressad av att surra med jobbarkompisarna som redan köpt majoritet av sina julklappar, medans jag själv inte inhandlat en ENDA! jaja de där löser sig alltid.

image227image228 image229
De här godbitarna skulle jag faktiskt inte tacka nej till!
(Björn Axéns locktång OBH Nordica, FujiFilms rosa kamera, och en snygg LG mobil)

den här dagen har varit lååångt ifrån bra, men skönt med avklarat prov även om jag inte ALLS var förbered. Och skönt att jag hann förbi sjukhuset och skönt att allt nu verkar vara BRA! kan väl säga en helvetes dag slutade helt okej. har suttit sen jag kom hem från jobbet med önskelistskrivande. Jag måste lära mig PLANERA. Kom igen vem skriver sin önskelista ett dygn innan sin födelsedag? Vet faktiskt inte vad de är med mig, jag kan inte komma på vad ajg vill ha. Eller jag menar jag vill ju ha MASSA massa grejer men de känns som att de är saker jag kan köpa själv. Jaja nått har jag iallafall skrivit ner. Blir faktiskt nöjd vad jag än får (eller ja nästan). De är de som är grejen med min födelsedag, 19dagar efter är det julafton så det spelar ingen större roll om jag inte får ALLT jag vill ha på födelsedagen. Okej nu blev de här ett långt inlägg men känner att de är okej eftersom de va ett par dagar sen nu. Har varit mycket dåligt senaste veckan, mycket att handskas med och ta emot, men de känns som jag hanterat de relativt okej, jag är nöjd. Mina nya inställning pays off.

Hörrni den 5december blir jag myndig, får köpa 3,5or, cigg& gå på krogen, till och med köra bil om jag nu skulle ha körkort, och jag kan nu byta mitt maestrokort mot ett visa, större skillnad än så äre väl inte? eller jo jag får väl inte glömma att jag får skriva på mina frånvarolappar alldeles själv, SCORE!


kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback