dan före dan före dopparedan

image237

okeej, jag har varit helt jävla usel på att uppdatera mig senaste tiden men jag har helt eneklt inte känt för de. Har till och med gjort en ny blogg på tjejsajten för att variera mig lite och prova nått nytt. Jaja vad har hänt då? I princip ingenting, har julmyst senaste veckan och verkligen lagt skolan på hyllan. Igår va de julavslutning och jag har aldrig varit i sånt behov av lov som nu tror jag.

På kvällen hade jag först funderat tidigare i veckan på att gå ut och fira att de är lov men bestämde mig för att spara mig till juldagen. Skulle istället glida förbi Ebbas nya lägenhet i stan och kolla på "på smällen" med anna, fia& anton men jag var alldeles för trött så jag stanna hemma och kolla på die hard 4 och på smällen med mamma& pappa istället, länge sen jag hängde med dom en hel kväll.

Mer då? Idag, Följde med Pappa ner på stan för att hjälpa ha´n att köpa julklapp till mamma; blev en hypnôse parfym& ett snö halsband. Sen åkte vi runt till ikea OCH GRÄNBY, galet mycket folk, panik hetts och klaustrofobi!

Jag är klar med alla mina julklappar, slog in dom i torsdags så jag är nöjd! Köpte iofs alla i torsdags också.

JAJA, nu blev de här alldeles för långt, god jul på er, nu är det nästan bara ett dygn kvar! jaja
over and out



kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback