catch up

tiden bara försvinner! fullspäckad helg även om den inte var så händelserik;

fredag
trodde först att den skulle sluta i kaos, men jag drog en chansing, kände mig taggad men så crackhoe att jag inte visste var kvällen skulle ta mig. Det började i allafall i Norby där jag träffade Sabbe& Fia för att gå till Eriks hus där det skulle vara förfest. Vi hade tippat en 12-15 pers så inte lite chockade när huset mer liknade fest än förefest med kanske snarare 40pers eller kanske till och med fler. Möttes där av Anna& Ebba. Trevligt varé och senare anslöt sig även Nicole som missat bussen. När klockan började bli halv ett så gick vi mot bussen och åkte in för att avsluta med utgång till People. Jag hade varken pass eller legg men som tur va blev de inga problem. Kvällen avslutades med galna skrattanfall; mer än så säger jag inte! haha

lördag
vaknade  klockan 7.00 och gick upp motvilligt och gick direkt mot Treon (denna lilla brustablett är ett MIRAKEL!) sen sjussade pappa mig till jobbet för personalmöte kl. 8.00 en lördagmorgon, kan inte beskriva hur underbart! De var helt okej där, dom hade gjort frukost& delade ut julklappar till personalen. Sen blev jag hämtad, åkte hem& sov två timmar sen åkte jag ner till stan köpte mig en cupidosallad& åkte tillbaka mot jobbet för att jobba till åtta!
segsegsegt; men när jag skulle åka hem inser jag att de går ingen buss. Ringer som en galning efter sjuss men så var dom hos vänner i Salabacke så jag fick gå dit i kylan och vänta till 01.00 och sen åka taxi hem, ovärt? kan disskuteras!

söndag
sov ut, äntligen! Åkte ner på stan& köpte nya stövlar! gillarom; gjorde detta kap på Scorett eller ja mamma&pappa som köpte dom åt mig. När jag kom hem hörde jag att Roberts flickvän Mimmi skulle åka ut och rida och jag som inte ens sett en häst på kanske två år(?) hakade på. Även om jag aldrig var den där RIKTIGA stalltjejen så får man ändå lite nostalgi. Dessa läskiga djur kan också vara de mysigaste som finns!

måndag
egentligen rätt slapp dag; men jag hade noll energi. Jag behöver jullov NU, inte om 3dagar! När jag slutat åkte jag ner på stan och gick mot polishuset där jag träffa pappa& fixade nytt pass! (kommer på fredag, min juldagen är räddad, yes!) Sen fick jag sjuss till jobbet och kom hem halv 10. Nu jobbar jag inte förs 5januari! Åh vad jag ska vara ledig nu& framförallt NJUTA!

godnatt nu folks


kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback