18!

äntligenäntligen! hade en super födelsedag. Först vakna jag av sång& frukost på sängen och paket. Sen gjorde jag mig iordning lite och åkte mot universitet för att lyssna på föreläsning. Möttes där av grattis från Nickan, och sång från killarna i klassen. Efter föreläsning gick vi ner mot stan och träffade fia. Så gick vi runt på stan och shoppade lite och kollade, sen mötte vi upp lissen och åt lunch på cupido, älskar verkligen deras sallad. Sen stack nickan och skulle träna och vi fortsatte gå runt på stan och shoppa. Bestämde mig tillslut för att åka hem, och började göra mig iordning. Vid fyra kom Robert& Mimmi och gratta, fick en jättefin kuvertväska av dom och ett par örhängen. Vid sex kom resten av släkten och de blev presentöppning, middag& mys. Fick till och med en liten champange vid middagsbordet, lite symboliskt. En supersuper dag verkligen!

image230      image231

Det första jag gjorde på morronen var att gå och köpa cigg med mitt legg. Fick till och med ett grattis från Time-killen, än en gång symboliskt. Verkligen tryckte upp legget i ansiktet på honom!
Fast än känns de ingen större skillnad, men imorgon blire middag, förkrök hos mig med tjejerna och sen utgång! är grymt taggad!!!

jag är 18 BAST hörrni!! (jobbig tjej)


kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback