you give me everything, and more!

jag kan inte hjälpa det, men så fort jag ser dig får jag en miljon fjärilar i magen, och du gör mig nervös som ingen annan kan göra, samtidigt som jag blir så lycklig av att bara se dig, för du påminner mig om mitt livs bästa ögonblick! jag trodde inte jag var en sån som fick känslor för någon sådär starkt, men du är allt jag någonsin velat ha, plus lite till, fast du inte ens är perfekt!

image91


va bara tvungen att skriva av mig, så fort jag tänker på dig blir jag alldeles såhär! du är det finaste jag vet... utan tvekan!

synd bara att det aldrig kommer bli, men det spelar ingen roll, för jag har ändå dig i mitt minne, underbara tveklöst perfekta människa (i mina ögon).

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback