New York, en drömstad?


dit ska jag en dag! som jag numera säger om allt, men jag är en sån människa, jag vill se mycket, UPPLEVA mycket, och va där det händer, jag gillar action jag gillar när det är full rulle. jag låter sjuk men jag typ tokgillar stress ibland. rastlös själ kan man väl säga, och i new york verkar det vara så, det händer ngt hela tiden, man slipper häcka, och man kan bara leeeva leva! :)

för känns som dagarna mest passerar, inget carpe diem här inte, dags att ändra på dom här sista dagarna!
nej en resa till new york ska stå överst på min önskelista när jag fyller 18, vore ju en suverän prelle, och det är bara 114 dagar kvar (haha ja jag är en nörd som räknat). hoppas den här terminen går fort, hösten suger, tror bara de är andrea som älskar hösten, efter sommaren vill jag ha vinter direkt! älska vintern, älska skidsäsong, älska 18årsdag, älska utlandsresa& älska om det blir en new york tripp!
image72    image73
USA, möjligheternas land?

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback