kick off


blev ett hettsigt cyklande till skolan, kom inte iväg för 8.15, så jag blev typ 3min försenad, bra start sofia! jaja, kul att se de flesta igen, kändes dock som att de va igår man träffa alla. endel har man ju träffat under sommaren, och sabbe träffa jag dagen innan på jobbet så ja, de kändes naturligt att vara tillbaka, och jag tror jag faktiskt var den enda i klassen som var lite taggad på affärsjuridik (som i princip är samma kurs som rättskunskap, fast mer inriktad på företagande, så de blir en hel del repition). jag ställde en jävla massa frågor, för de här året ska jag visa henne, att jag kan! och varför inte köra hårt från början då.

image89

nej men, vi fick sluta efter det, alltså kl. 12.00, jag tänkte cykla hem och bada och sola lite, men så ringer jag malin och hon är inte hemma (jag hade inga nyklar), så jaa jag cyklade till jobbet och hämtade min jacka, och träffade sen dom andra (nicole, ida, markus& sabbe) på kens pizza där dom skulle äta, själv blev de en ramlösa för min del. shit vilket hetta idag, jaja vi satt där ett tag och sen cyklade jag hemmåt, malin hade kommit hem, klockan var typ halv3, jag va hur trött som helst, inte ALLS van vid dom här tiderna. så jag kollade på sjunde himlen och sen somnade jag, vaknade upp vid 21-tiden, och malin hade redan åkt iväg till sin bio.


kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback