f&s


idag fick man känna på en riktig skoldag, lång, intensiv och mycket nytt skulle in i skallen för att stanna, jag var alldeles för trött för att få den informationen att stanna där. men imorgon är det torsdag, och torsdagar är något som jag kommer älska numera, då vi varannan vecka BARA har matte C på hela dagen och börjar 9.35 och slutar 10.55, och varannan vecka även har naturkunskap och slutar 12.30, vilket fall kommer de bli den "nya fredagen" då vi slutade 11.50. Så imorgon ska jag äntligen betala in mitt friskis& svettis kort! älskar att det ligger mittemellan skolan och mig, cyklar ändå förbi varje dag så kan lika gärna cykla in och ta ett ordentligt träningspass. Det ska bli så skönt att få köra mina favoritmaskiner igen och få känna att man lever.

idag åkte mamma& pappa iväg igen, för tredje helgen i rad. och blir borta tills söndag. Känns som vi alltid bor ensamma nu förtiden, så sugen på en lägenhet, men det finns fördelar med att bo hemma också.

image92


sitter och kollar på sex and the city, på tv faktiskt! är riktigt taggad inför morgondagen faktiskt!!

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback