då kickar allt igång


joo, ska sitta på cykeln påväg till jobbet om cirka 4minuter, så det här blir snabbt. dom senaste dygnen har varit fulla av lite lagom skolångest(!) men just nu i skrivande stund så känns det faktiskt helt okej! det ska faktsikt bli skönt med rutiner igen, att få kicka igång, och börja ta tag i saker, för efter det här året tar vi STUDENTEN! då är det vår tur att stå på flaket och skrika& va glada och fira! känns lite stressande faktiskt, men kollade nyss på vårt schema, helt okej måste jag säga, hade förväntat mig värre, och 3 sovmornar, inte illa! iofs också tre dagar till halv 5, men tror inte det kommer bli så riktigt. dom andra dagarna blir till tre, så man överlever!  jag kommer få tre håltimmar, varav en på 2½ timme, men det är bara bra, då hinner jag cykla till friskis ultuna och träna och sen tillbaks! så just nu känner jag bara motivation att kicka ass i år!

och jag har ju endel att se fram emot de här året också som ska motivera mig extra;

- det här är det absolut sista året, sen inge mer skola på ett bra tag!
- jag fyller 18år den 5 december, vilket bara är cirka 3mån kvar! (kan gå fort)
- det blir förmodligen thailand i vinter igen
- jag SKA åka till köpenhamn& ev. new york det närmsta halvåret!
- det är skidsäsong igen inom kort
- jag ska höga mitt betygsnitt, för de kan ju inte bli så mycket värre
- jag ska inte ha någon frånvaro

joo det finns nog lite mer, men nu måste måste jag cykla iväg till jobbet (inte lite ovärt att jobba till 22 dagen innan skolstart, men jaja!)

tack! - sofia

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback