bara ren idioti!

idag blev jag rätt upprörd, men inte sådär upprörd att jag visade det öppet. Man kanske måste lära sig hantera sina känslor så det inte går ut över andra som inte förtjänar ens arga beteende. det är verkligen helt sinnes hur en människa kan bete sig mot andra, och även om den uttsatte inte är någon nära vän till mig längre så klart jag blir ledsen när den personen behandlas som den gör. faan hur kan man lägga en kommentar till en människa man inte känner ALLS för att såra? för att driva med? och för att få den att må dåligt? och speciellt en helt oskyldig snäll människa som man inte ens känner, ALLS! nej jag förstår verkligen inte, och att det var DU som gjorde så, kan jag heller inte förstå. du är ingen sån som medvetet sårar andra, inte enligt min uppfattning i vilket fall, så varför nu? så varför mot denna människa? jo jag ska berätta varför, för att folk mår bra av att klanka ner på andra, hemskt men så är det (oftast). nej du förlorade min respekt totalt idag, synd med en sån bra person som du egentligen är och ska gå och falla för grupptryck och tro att folk gillar dig bättre för att du klankar på dom som redan mår tillräckligt dåligt över vissa saker. nej bara ren idioti!


jaja till något positivt av dagen, ganska skön dag ändå, eller egentligen inte men våra tisdgar kommer bli guld från och med nästa vecka! vi fick böcker idag, ändrade schemat lite bättre& det känns som jag redan börjat få mer motivation!

hade en 2,5 timmes håltimme idag, så jag nickan, fia, sabbe& ida åkte ner och käkade på stan, efter en lååång naturlektion så cyklade jag hem, "YES ÄNTLIGEN FÅ KOMMA HEM" tänkte jag, tills jag inser att jag har inga nyklar med mig och ingen kommer komma hem förs om ett bra tag, så 1h fick jag sitta ute och frysa och vänta! ovääärt!

nej nu ska jag gå och kollade på topmodel.

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback